Przestoje i chaos przy uzgodnieniach między działami.
Czy masz pełną kontrolę nad procesem zawierania umowy?
Z pozoru prosty i nieskomplikowany proces. Jednak potrafi przysporzyć wiele wyzwań. Na webinarze pokażemy jak przeprowadzić proces finalizacji umowy zachowując pełną kontrolę angażując wszystkie kluczowe osoby w jednym narzędziu.
Różne wersje dokumetnów rozsyłane w wielu kanałach komunikacji.
Brak kontroli nad zaangażowaniem wszystkich interesariuszy.
Pobierz bezpłatne nagranie webinaru
Zobacz nagranie z webinaru
Czego dowiesz się z webinaru?
Finalizuj umowy w jednym narzędziu - od draftu po podpis
Podczas webinaru za cel postawiliśmy sobie zautomatyzowanie procesu uzgodnienia i podpisywania umów przy użyciu platformy zakupowej. Objęliśmy dwa kluczowe przypadki - umowy z gotowym draftem, kiedy jest on już dostępny na etapie postępowania zakupowego oraz umowy tworzone od zera, gdy tworzymy nową umowę angażując przy tym wszystkie zainteresowane działy.
Plan spotkania
10:30
Uzgodnienie treści umowy wewnątrz organizacji oraz z kontrahentem.
10:45
Elektroniczne procesowanie karty umowy
11:00
Ścieżka akcepetacji zintegrowana z elektronicznym podpisem umowy
11:15
Walidacja elektronicznych podpisów złożonych przez kontrahenta
Sesja Q&A
-
uzgodnienia z zespołami prawnym, compilance, finansowym i innymi,
-
eliminacja problemów z rozproszoną komunikacją - wszystko w jednym systemie,
-
łatwe dołączanie załączników i pełnej dokumentacji.
Elektronizacja obiegu karty umowy - pełne workflow bez chaosu. Dowiesz się, jak zebrać wszystkie akcpetacje - zaczynając od finansowej po compilance i RODO. W ramach workflow zaprojektujemy:
-
automatyczne przypomnienia o akceptacji,
-
zebranie kart ryzyk, budżetu i innych wymaganych dokumentów.
Zamknij proces szybko i efektywnie - elektroniczne podpisy:
-
podpis elektroniczny - całkowita digitalizacja procesu,
-
podpis klasyczny - jak skutecznie monitorować tradycyjny obieg dokumentów.
Termin spotkania
14 listopada 2024r.
godz. 10:30
czas trwania: 60 min + Q&A
11:30
Tomek Rutecki
Dyrektor Wdrożeń Cartheny
Prowadzący spotkanie
Tomek to pasjonat nowych technologii, od ponad 15 lat związany z branżą IT. Od 2017 roku zaangażowany w obszar Procurementu, pracuje przy wdrożeniach systemów zakupowych dla największych polskich przedsiębiorstw. Jego zawodową pasją jest obszar analizy i optymalizacji procesów. Razem z zespołem tworzy od podstaw nowe rozwiązania informatyczne wspierające szeroko pojęty obszar zakupów. Absolwent studiów magisterskich na Uniwersytecie Gdańskim, kierunek Ekonomia, specjalność Biznes elektroniczny oraz studiów podyplomowych Informatyczne Systemy Zarządzania organizowanych przez Szkolę Główną Handlową w Warszawie.
Dlaczego warto obejrzeć nagranie?
Nauczysz się, jak zautomatyzować proces uzgadniania i podpisu umowy.
Zobaczysz, jak platforma zakupowa może uprościć współpracę z wieloma działami i kontrahentami.
Dowiesz się, jak eliminować chaos komunikacyjny i skrócić czas finalizacji umów.
Otrzymasz gotowe rozwiązania, które będziesz mógł wdrożyć do Twojej organizacji.
Zapisz się do naszego newslettera
Wyjątkowe insighty prosto na Twoją skrzynkę