top of page
Projekt bez nazwy (14).png
Biznesmen pracujący na laptopie

Koniec postępowania zakupowego i co dalej? Wsparcie elektronicznego procesowania umowy przed jej zawarciem.

webinar

Czy masz pełną kontrolę nad procesem zawierania umowy?

Z pozoru prosty i nieskomplikowany proces. Jednak potrafi przyspożyć wiele wyzwań. Na webinarze pokażemy jak przeprowadzić proces finalizacji umowy zachowując pełną kontrolę aangażując wszystkie kluczowe osoby w jednym narzędziu.

Różne wersje dokumetnów rozsyłane w wielu kanałach komunikacji.
Brak kontroli nad zaangażowaniem wszystkich interesariuszy.
Przestoje i chaos przy uzgodnieniach między działami.
spotkanie
Notatki z notatnika
spotkanie biznesowe

Zarezerwuj miejsce na webinarze


Zarezerwuj swoje miejsce na webinarze

Projekt bez nazwy (32).png

Czego dowiesz się podczas spotkania?

Finalizuj umowy w jednym narzędziu - od draftu po podpis

Podczas webinaru za cel postawimy sobie zautomatyzowanie procesu uzgodniania i podpisywania umów przy użyciu platformy zakupowej. Obejmiemy dwa kluczowe przypadki - umowy z gotowym draftem, kiedy jest on już dostępny na etapie postępowania zakupowego oraz umowy tworzone od zera, gdy tworzymy nową umowę angażując przy tym wszystkie zainteresowane działy. 

Plan spotkania

10:30

Uzgodnienie treści umowy wewnątrz organizacji oraz z kontrahentem.

10:45

Elektroniczne procesowanie karty umowy

11:00

Ścieżka akcepetacji zintegrowana z elektronicznym podpisem umowy

11:15

Walidacja elektronicznych podpisów złożonych przez kontrahenta

Sesja Q&A

  • uzgodnienia z zespołami prawnym, compilance, finansowym i innymi,

  • eliminacja problemów z rozproszoną komunikacją - wszystko w jednym systemie,

  • łatwe dołączanie załączników i pełnej dokumentacji.

Elektronizacja obiegu karty umowy - pełne workflow bez chaosu. Dowiesz się, jak zebrać wszystkie akcpetacje - zaczynając od finansowej po compilance i RODO. W ramach workflow zaprojektujemy:

  • automatyczne przypomnienia o akceptacji, 

  • zebranie kart ryzyk, budżetu i innych wymaganych dokumentów.

Zamknij proces szybko i efektywnie - elektroniczne podpisy:

  • podpis elektroniczny - całkowita digitalizacja procesu, 

  • podpis klasyczny - jak skutecznie monitorować tradycyjny obieg dokumentów.

Termin spotkania

14 listopada 2024r.

godz. 10:30

czas trwania: 60 min + Q&A

11:30

Tomek Rutecki

Dyrektor Wdrożeń Cartheny

Prowadzący spotkanie

Tomek to pasjonat nowych technologii, od ponad 15 lat związany z branżą IT. Od 2017 roku zaangażowany w obszar Procurementu, pracuje przy wdrożeniach systemów zakupowych dla największych polskich przedsiębiorstw. Jego zawodową pasją jest obszar analizy i optymalizacji procesów. Razem z zespołem tworzy od podstaw nowe rozwiązania informatyczne wspierające szeroko pojęty obszar zakupów. Absolwent studiów magisterskich na Uniwersytecie Gdańskim, kierunek Ekonomia, specjalność Biznes elektroniczny oraz studiów podyplomowych Informatyczne Systemy Zarządzania organizowanych przez Szkolę Główną Handlową w Warszawie. 

Tomasz_Rutecki_portret

Dlaczego nie może Cię zabraknąć?

Nauczysz się, jak zautomatyzować proces uzgadniania i podpisu umowy.

Zobaczysz, jak platforma zakupowa może uprościć współpracę z wieloma działami i kontrahentami.

Dowiesz się, jak eliminować chaos komunikacyjny i skrócić czas finalizacji umów.

Otrzymasz gotowe rozwiązania, które będziesz mógł wdrożyć do Twojej organizacji.

Zapisz się do naszego newslettera 
Wyjątkowe insighty prosto na Twoją skrzynkę

bottom of page