top of page
Projekt bez nazwy (14).png
Mężczyzna podpisujący

Umowy

Zapewnij swojej organizacji płynne przejście od momentu powstania potrzeby zawarcia umowy do złożenia podpisów na gotowej umowie. Korzystaj ze zautomatyzowanego procesu obiegu projektu umowy. W wygodny sposób ustalaj treść dokumentów. Sprawnie, za pomocą systemu uzyskuj akceptacje oraz podpisy dokumentów. Przechowuj umowy oraz faktury w zdigitalizowanej formie. Wyszukuj umowy na podstawie dowolnego parametru. Rejestruj aneksy powiązane z umowami.

Obszar Elektronicznego Obiegu Umów zapewnia obsługę od momentu powstania potrzeby zawarcia umowy, do złożenia podpisów na gotowej umowie. System wspiera uzgadnianie treści umowy oraz opiniowanie w różnych jednostkach merytorycznych, umożliwia alokację elementów kontrolingowych będących nośnikiem budżetu finansowego dla umowy, a także zapewnia wsparcie dla procesu elektronicznego zawierania umowy. 

Możliwa jest rejestracja umów pochodzących z różnych kontekstów z organizacji jak np.: automatyczna rejestracja umowy na podstawie danych z postępowania zakupowego, lub z kontraktu SAP jak również rejestracja umowy niepowiązanej z innymi obiektami. 

Archiwum umów zapewnia bezpieczne i kompleksowe przetwarzanie dokumentów związanych z umowami na każdym etapie procesu biznesowego począwszy od rozpoczęcia uzgadniania treści umowy do brakowania dokumentów po upłynięciu terminów ich przechowywania. Funkcjonalności rozwiązania zostały wypracowane na podstawie wymagań wynikających z odpowiednimi aktami normatywnych.  

Korzyści

Tło

Uzgadniaj treść umowy

Pracuj wspólnie z zespołem zakupowym nad dokumentami postępowania. Weryfikuj dokumenty i wprowadzaj zmiany. Wybieraj ścieżki akceptacji i zatwierdzaj dokumenty.

Tło

Zyskaj wsparcie prawne

Uzyskaj wsparcie dla obowiązków wynikających z umów podlegających pod: ceny transferowe, raje podatkowe, MSSF - 16 

Powiązuj umowy z fakturami

Przechowuj i przeglądaj faktury przypisane do danej umowy. Kontroluj realizację budżetu umowy na podstawie spływających faktur. Ustalaj harmonogramy finansowe dla umów, monitoruj realizację umowy, 

Tło
Tło

Archiwum

Bezpiecznie i kompleksowo przetwarzaj dokumenty związane z umowami na każdym etapie procesu biznesowego.

Procesy_Carthena

Użytkownik wypełnia wniosek projektu umowy

Użytkownik rozpoczyna uzgadnianie umowy z kontrahentem

Użytkownik rejestruje wymagane dane na dedykowanych zakładach, takich jak: formularz informacyjnym, budżet, harmonogram 

Przebieg procesu

Rejestracja umowy z postępowania zakupowego

Zobacz w jaki sposób Carthena może wspierać Twoje procesy zakupowe. Z tego ebooka dowiesz się więcej o stworzonych modułach oraz o procesach, które dzięki nim realizujemy. 

Aneta_Fidler_portret

Porozmawiajmy o narzędziu i tym

w jaki sposób możemy pomóc Tobie w biznesie

Porozmawiajmy

Aneta Fidler

Dyrektor ds. cyfryzacji

LinkedIn

Rozwiązuj problemy, korzystaj z efektów

Problem

Rozwiązanie

Efekty

Zbyt długi proces uzgadniania umów, dokumentów.  

Wbudowany elektroniczny obieg dokumentów i umów wraz z uzgadnianiem ich treści zapewnia obsługę dokumentów w jednym systemie.

Usprawnienie procesu uzgadniania dokumentów, rezygnacja z papierowego obiegu dokumentów  .

Przekroczenie budżetu na umowie.  

Wbudowane mechanizmy, które monitorują stopień wykorzystania umowy i w odpowiednim momencie wysyłają komunikaty informacyjne do właściwych osób.

Monitoring wykorzystania budżetu na umowach.

Usprawnienie procesu akceptacji, rezygnacja z papierowych wersji dokumentów  

Elektroniczna akceptacja umożliwia zdalną weryfikację i zatwierdzanie dokumentów/ wniosków, nawet gdy osoby decyzyjne są poza biurem . 

Wbudowany podpis elektroniczny umożliwia podpisywanie dokumentów w systemie, poprzez jedno kliknięcie  

Wydłużony proces akceptacji dokumentów związanych z zakupem, umową, często w wersji papierowej.

Pozostałe procesy

Każdy projekt zaczyna się od planu.

A Ty masz już swój?

Na rynku znajdziesz wiele systemów do obsługi procesów zakupowych. Wybór tego jedynego powinien opierać się na stabilności i zaufaniu do dostawcy pozwalając w prosty sposób zrealizować wyznaczone przez Ciebie cele.

Tomasz_Rutecki_portret
Tomasz_Rutecki_portret

Karolina Augoff-Birman

Analityk Biznesowy

Zajmuje się transformacją cyfrową organizacji od ponad 7 lat. Z praktycznym podejściem do wdrożeń Platformy Zakupowej w MŚP.

Tomasz Rutecki

Zajmuje się transformacją cyfrową organizacji od ponad 7 lat. Z praktycznym podejściem do wdrożeń Platformy Zakupowej w MŚP.

Dyrektor Wdrożeń Platformy Zakupowej

Linkedin
Linkedin

Zapisz się do naszego newslettera 
Wyjątkowe insighty prosto na Twoją skrzynkę

© 2024 Cartena. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Carthena logo
bottom of page