Umowy
Zapewnij swojej organizacji płynne przejście od momentu powstania potrzeby zawarcia umowy do złożenia podpisów na gotowej umowie. Korzystaj ze zautomatyzowanego procesu obiegu projektu umowy. W wygodny sposób ustalaj treść dokumentów. Sprawnie, za pomocą systemu uzyskuj akceptacje oraz podpisy dokumentów. Przechowuj umowy oraz faktury w zdigitalizowanej formie. Wyszukuj umowy na podstawie dowolnego parametru. Rejestruj aneksy powiązane z umowami.
Obszar Elektronicznego Obiegu Umów zapewnia obsługę od momentu powstania potrzeby zawarcia umowy, do złożenia podpisów na gotowej umowie. System wspiera uzgadnianie treści umowy oraz opiniowanie w różnych jednostkach merytorycznych, umożliwia alokację elementów kontrolingowych będących nośnikiem budżetu finansowego dla umowy, a także zapewnia wsparcie dla procesu elektronicznego zawierania umowy.
Możliwa jest rejestracja umów pochodzących z różnych kontekstów z organizacji jak np.: automatyczna rejestracja umowy na podstawie danych z postępowania zakupowego, lub z kontraktu SAP jak również rejestracja umowy niepowiązanej z innymi obiektami.
Archiwum umów zapewnia bezpieczne i kompleksowe przetwarzanie dokumentów związanych z umowami na każdym etapie procesu biznesowego począwszy od rozpoczęcia uzgadniania treści umowy do brakowania dokumentów po upłynięciu terminów ich przechowywania. Funkcjonalności rozwiązania zostały wypracowane na podstawie wymagań wynikających z odpowiednimi aktami normatywnych.
Korzyści
Uzgadniaj treść umowy
Pracuj wspólnie z zespołem zakupowym nad dokumentami postępowania. Weryfikuj dokumenty i wprowadzaj zmiany. Wybieraj ścieżki akceptacji i zatwierdzaj dokumenty.
Zyskaj wsparcie prawne
Uzyskaj wsparcie dla obowiązków wynikających z umów podlegających pod: ceny transferowe, raje podatkowe, MSSF - 16
Powiązuj umowy z fakturami
Przechowuj i przeglądaj faktury przypisane do danej umowy. Kontroluj realizację budżetu umowy na podstawie spływających faktur. Ustalaj harmonogramy finansowe dla umów, monitoruj realizację umowy,
Archiwum
Bezpiecznie i kompleksowo przetwarzaj dokumenty związane z umowami na każdym etapie procesu biznesowego.
Użytkownik wypełnia wniosek projektu umowy
Użytkownik rozpoczyna uzgadnianie umowy z kontrahentem
Użytkownik rejestruje wymagane dane na dedykowanych zakładach, takich jak: formularz informacyjnym, budżet, harmonogram
Przebieg procesu
Rejestracja umowy z postępowania zakupowego
Zobacz w jaki sposób Carthena może wspierać Twoje procesy zakupowe. Z tego ebooka dowiesz się więcej o stworzonych modułach oraz o procesach, które dzięki nim realizujemy.
Porozmawiajmy o narzędziu i tym
w jaki sposób możemy pomóc Tobie w biznesie
Aneta Fidler
Dyrektor ds. cyfryzacji
Rozwiązuj problemy, korzystaj z efektów
Problem
Rozwiązanie
Efekty
Zbyt długi proces uzgadniania umów, dokumentów.
Wbudowany elektroniczny obieg dokumentów i umów wraz z uzgadnianiem ich treści zapewnia obsługę dokumentów w jednym systemie.
Usprawnienie procesu uzgadniania dokumentów, rezygnacja z papierowego obiegu dokumentów .
Przekroczenie budżetu na umowie.
Wbudowane mechanizmy, które monitorują stopień wykorzystania umowy i w odpowiednim momencie wysyłają komunikaty informacyjne do właściwych osób.
Monitoring wykorzystania budżetu na umowach.
Usprawnienie procesu akceptacji, rezygnacja z papierowych wersji dokumentów
Elektroniczna akceptacja umożliwia zdalną weryfikację i zatwierdzanie dokumentów/ wniosków, nawet gdy osoby decyzyjne są poza biurem .
Wbudowany podpis elektroniczny umożliwia podpisywanie dokumentów w systemie, poprzez jedno kliknięcie
Wydłużony proces akceptacji dokumentów związanych z zakupem, umową, często w wersji papierowej.
Pozostałe procesy
Każdy projekt zaczyna się od planu.
A Ty masz już swój?
Na rynku znajdziesz wiele systemów do obsługi procesów zakupowych. Wybór tego jedynego powinien opierać się na stabilności i zaufaniu do dostawcy pozwalając w prosty sposób zrealizować wyznaczone przez Ciebie cele.
Karolina Augoff-Birman
Analityk Biznesowy
Zajmuje się transformacją cyfrową organizacji od ponad 7 lat. Z praktycznym podejściem do wdrożeń Platformy Zakupowej w MŚP.
Tomasz Rutecki
Zajmuje się transformacją cyfrową organizacji od ponad 7 lat. Z praktycznym podejściem do wdrożeń Platformy Zakupowej w MŚP.
Dyrektor Wdrożeń Platformy Zakupowej
Zapisz się do naszego newslettera
Wyjątkowe insighty prosto na Twoją skrzynkę